2008. augusztus 15., péntek

Welcome // Üdv

Sziasztok! Most már én is itt vagyok! BIG W után most már én is fogok itt néhány sort írni biztosan, tehát ha jönnek kommentek, akkor igyekszem majd én is válaszolni mindegyikre, de nem akár 2 hónap késéssel, hanem 1 héten belül (akár következő napra jön a válasz)! Úgyhogy nem lesz inaktív a blog, erre ha kell, esküt is le tudok tenni! Rólam csak annyit, hogy nagy rajongója vagyok a Netidők című MR-2-ős rádióműsornak (25-én ünnepeltük a 13. születésnapját immár!), valamint hogy én BIG W-nak ex-évfolyamtársa vagyok, én vettem anno rá arra, hogy indítson itt egy blogot, tehát én már jóval régebb óta blogolok, gyakorlatilag ez már egy és negyed évet jelent! Akit jobban érdekel, ki / mi vagyok, nézzen rá az adatlapomra, van némi plusz infó rajta!

Nincsenek megjegyzések: